Ducatiperformance.hu banner

Rólunk

A shopban fent van az ÖSSZES létező Ducati gyári alkatrész.
 
Minden a gyár által forgalmazott alkatrészt a legrövidebb időn belül beszerzünk.
 
A keresőbe be kell írni a gyári Ducati cikkszámot ( PONTOK NÉLKÜL ) és kiadja cikkszámot és az árat ( ha van kép akkor nyilván a képet is ).
 
Ha megváltozott a régi cikkszám ( ca. 28 ezer tételnél ez a helyzet ) akkor az új cikkszámot adja ki. Ekkor ezt az új cikkszámot kell beírni / másolni a keresőbe és újból rákeresni.
 
A terméket ezt követően be lehet rakni a kosárba és meg lehet rendelni.
 
A 70 ezer cikkből ca. 10 ezernek van magyar neve. A többinél csak a cikkszám szerepel. A fordítást folyamatosan csináljuk.
 
A 70 ezer Ducati gyári termékből ca. 10 ezerhez van fent fotó, tehát van egy komoly adag alkatrész melynél fotó nincs + a neve is csak 1db cikkszám! Ha rendelés előtt 100% - ra meg akartok győződni, hogy stimmel e a termék, hívjatok, segítünk!
 
A megrendelt termékek esetében, ha a szállítási határidő 1 hétnél hosszabb akkor MI TELEFONÁLUNK NEKTEK, hogy konkrétan mi a várható beérkezési határidő.
 
Az alapvetően nem raktáron tartott nagy értékű alkatrészek megrendelése előtt rendelési előleget kérünk, ennek mértéke 20%. Erről az összegről előlegszámlát állítunk ki. Az előleg összegével csökkentett összeget utánvételesen vagy előre utalással lehet kifizetni.
 
A keresőbe alkatrész nevet, típust, köbcentit ( pl. 900 ) is be lehet írni, minél több szó kerül be a kereső sávba annál több lesz a találat, ahonnan ki lehet választani az érdekes terméket.
 
Modellenkénti besorolás folyamatosan növekszik, ahogy haladunk a munkával, de 100 - ezres termékmennyiségnél ez egy hosszú folyamat. 
 
Több 10 ezer nem gyári Ducatihoz való termék is van a shopban.
 
Ha valamit nem találtok HÍVJATOK!
 
A hátterünk:
 
2001 óta járunk napi szinten Ducatival. bőven 200.000 feletti km - t tettünk meg.
 
12 - 13 éve kezdtem el a motorjaim szervizelésével - építésével foglalkozni. meglehetősen gazdag tapasztalati tőke halmozódott fel az évek alatt.
 
Azt nem állíthatom, hogy a shopban minden termékkel kapcsolatban szereztünk gyakorlati tapasztalatot, de nagy részükkel biztosan.
 
Rendkívül nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ne csak alkatrészeket kínáljunk amiket ész nélkül különböző adatimport megoldásokkal a shopba felviszünk, hanem megoldást egy adott problémára, méghozzá olyan megoldást ami mi magunk is beépítenénk a saját motorunkba.
 
Ennek megfelelően az alkatrészeket adott motortípushoz hozzárendelve kínáljuk. Tekintve a tényt, hogy jelenleg 73 típust kezel a webshop, ez hihetetlen mennyiségű háttérmunkát igényel.
 
Természetesen a shop nem szentírás, hibák a legnagyobb odafigyelés ellenére is lehetnek, ha ilyet láttok hálásak vagyunk a segítő észrevételekért.

Sok időt töltünk szereléssel, teszteléssel, amennyiben nem tudjuk felvenni a telefont visszahívunk amint újra az irodába érünk.

Szállítás:

Foxpost autómatába: 1.190,-Ft

Foxpost autómatába utánvétellel ( kártáyal lehet fizetni az autómatánál ): 1.190,-Ft + 500,-Ft = Foxpost utánvét kezelési díj

GLS - HAMAROSAN!

FONTOS: a shopban több tízezer alkatrész van, bár sok alkatrész van raktáron de nem több tízezer, így ezek nagy része külföldi raktárakból jön, egyedileg szállítjuk az országba megrendelésre. Előfordul, hogy kifejezetten megrendelésre gyártják ( pl. kipufogórendszer ). Ezen okból kifolyólag a megrendelt alkatrész vissza küldése NEM lehetséges. Az alkatrész illeszkedését és szükségességét előre kell tisztáznunk, ebben segítünk szívesen! Előfordulhat, hogy mi beszélünk le egy adott alkatrész megvásárlásáról, ugyanis tudjuk, hogy nem az lesz a megoldás a problémára. A mi sikerünk a hosszútávú partneri kapcsolat. Ha bizonytalan vagy egy alkatrész megrendelésével kapcsolatban, nyugodtan hívj minket, legjobb tudásunk szerint segíteni fogunk!

Üdvözlettel:

A www.ducatiperformance.hu team

Vezérműszíj csere egy ST4S - en. A hengerenként egyforma és az előírásnak megfelelő szintű szíjfeszesség beállítása fontos része a karbantartásnak. 

Hengerfejfelújítás egy egy foggal elrakott vezérlésű Desmo Due - n.

Új, áramlásoptimalizált szelep, szelepvezető, szelepfészek. A régi léghűtéses blokkokban ( 8mm szelepszár ) a szelepvezetők rövidek, ezért a rossz beállításra ( pl. nyitott légszűrő + dob + gyári ECU = magas hőfokú égés ) érzékenyek. 

Szakadás előtt pár kilóméterrel. A szíjszakadások döntő többsége a messze túlfeszített szíjak miatt túlterhelt, így előbb utóbb beálló csapágyakból ered. Problémát okozhat a nem megfelelő specifikációjú csapágyak alkalmazása is.