Ducatiperformance.hu banner

Rólunk

FONTOS: megérkezett az aktuális DUCATI árlista, szinte minden termék ára változott a jelenlegi webáruházas árak tehát NEM aktuálisak.

Az árak aktualizálását elkezdtük, de tekintettel a tényre, hogy több 10.000 termékról van szó, ez időbe telik mire lezajlik.

Amíg az új árak nem kerülnek feltöltésre a shopba addig a következő eljárás lesz érvényben:

Amennyiben a változás mértéke kicsi és rendelés történik cégünk a webshopos rendelést elfogadja és küldi a terméket régi áron.

Amennyiben a változás nagy ( pl. egy konkrét benzinszűrő esetében ez 40% és nem egy ilyen termék van ) akkor telefonon megleressük a megrendelőt és megbeszéljük a lehetőségeket.

Több éves szünet után újra elindult a www.ducatiperformance.hu webshop. Már most is 10 ezres a terméklista és ez folyamatosan bővül.
 
FONTOS: a shopban a kereső mező felismeri a DUCATI GYÁRI CIKKSZÁMOT pontok nélkül beírva.
 
Beírhatsz terméknevet modelltípust is. Így a leggyorsabb az út a keresett termékig.
 
Szinte MINDENT beszerzünk, ha valamit nem találsz a shopban az jó eséllyel még feltöltés előtt van.
 
Ha valami nincsen a mi a raktárunkban, akkor ca. 4-5 nap alatt érkezik be hozzánk és ekkor küldjük tovább a megrendelőnek.
 
Előfordul, hogy valami a küldöldi raktárakból sem elérhető azonnal. Ez ritka, de előfordult már, hogy több hetet kellett várnunk egy alkatrészre.
 
Ha extra sürgősen kell alkatrész vannak alternatív forrásaink, hívjatok és megbeszéljük a részleteket.
 
A típusonkénti hozzárendelések folyamatosan haladnak.
 
Ha valamit nem találtok HÍVJATOK!
 
Próbálj ki minket!
 
A hátterünk:
 
2001 óta járok napi szinten Ducatival 200.000 feletti km - t mentem ezekkel a motorokkal. 
 
12 - 13 éve kezdtem el a motorjaim szervizelésével - építésével foglalkozni. meglehetősen gazdag tapasztalati tőke halmozódott fel az évek alatt.
 
Azt nem állíthatom, hogy a shopban minden termékkel kapcsolatban szereztünk gyakorlati tapasztalatot, de nagy részükkel biztosan.
 
Rendkívül nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ne csak alkatrészeket kínáljunk amiket ész nélkül különböző adatimport megoldásokkal a shopba felviszünk, hanem megoldást egy adott problémára, méghozzá olyan megoldást ami mi magunk is beépítenénk a saját motorunkba.
 
Ennek megfelelően az alkatrészeket adott motortípushoz hozzárendelve kínáljuk. Tekintve a tényt, hogy jelenleg 73 típust kezel a webshop, ez hihetetlen mennyiségű háttérmunkát igényel.
 
Természetesen a shop nem szentírás, hibák a legnagyobb odafigyelés ellenére is lehetnek, ha ilyet láttok hálásak vagyunk a segítő észrevételekért.

Sok időt töltünk szereléssel, teszteléssel, amennyiben nem tudjuk felvenni a telefont visszahívunk amint újra az irodába érünk.

Szállítás:

Foxpost autómatába: 1.190,-Ft

Foxpost autómatába utánvétellel ( kártáyal lehet fizetni az autómatánál ): 1.190,-Ft + 500,-Ft = Foxpost utánvét kezelési díj

GLS - HAMAROSAN!

FONTOS: a shopban több tízezer alkatrész van, bár sok alkatrész van raktáron de nem több tízezer, így ezek nagy része külföldi raktárakból jön, egyedileg szállítjuk az országba megrendelésre. Előfordul, hogy kifejezetten megrendelésre gyártják ( pl. kipufogórendszer ). Ezen okból kifolyólag a megrendelt alkatrész vissza küldése NEM lehetséges. Az alkatrész illeszkedését és szükségességét előre kell tisztáznunk, ebben segítünk szívesen! Előfordulhat, hogy mi beszélünk le egy adott alkatrész megvásárlásáról, ugyanis tudjuk, hogy nem az lesz a megoldás a problémára. A mi sikerünk a hosszútávú partneri kapcsolat. Ha bizonytalan vagy egy alkatrész megrendelésével kapcsolatban, nyugodtan hívj minket, legjobb tudásunk szerint segíteni fogunk!

Üdvözlettel:

A www.ducatiperformance.hu team

Vezérműszíj csere egy ST4S - en. A hengerenként egyforma és az előírásnak megfelelő szintű szíjfeszesség beállítása fontos része a karbantartásnak. 

Hengerfejfelújítás egy egy foggal elrakott vezérlésű Desmo Due - n.

Új, áramlásoptimalizált szelep, szelepvezető, szelepfészek. A régi léghűtéses blokkokban ( 8mm szelepszár ) a szelepvezetők rövidek, ezért a rossz beállításra ( pl. nyitott légszűrő + dob + gyári ECU = magas hőfokú égés ) érzékenyek. 

Szakadás előtt pár kilóméterrel. A szíjszakadások döntő többsége a messze túlfeszített szíjak miatt túlterhelt, így előbb utóbb beálló csapágyakból ered. Problémát okozhat a nem megfelelő specifikációjú csapágyak alkalmazása is.